Allt och mycket mer! ;)

Nu har det hänt en hel massa saker! :) En massa bra saker !

Kryssningen. Helt jävla oslagbar, fyfan.
Knäppte väl första vid 11 tiden och sen bara rulla det på. Bussresan var ett ända stimm, och vi var dom enda som höll igång. haha.
På båten var det och fixa sig och sen ner och käka :) Fifan va jag älskar sån där god mat, mumma var det verkligen ! :)
Sen vare verkligen party för hela slanten! Goa drinkar, dans och träffa männsikor! :) Träffade både idioter och sånna som var riktigt trevliga :) Vissa av oss efterfestade ju med Torgny Melins (dom som gör "Snart är det lördag igen" till den dära ölreklamen). Och vissa kom ju halvnakna med röda knän, haha! ;) Och självklart shoppade man ju loss i Taxfreen ;) Så jävla mycket  har hänt under denna resa och jag vet inte vart jag ska börja eller sluta.. Men så jävla rolig resa som bara måste göras om alltså! :)
Tack Anna, Emelie, Marie, Mamma Ewa, Sivan och Moster för en helt fantastisk resa som jag aldrig kommer glömma. Puss och Kram och Nyp i Stjärten som man säger ;)

Resans bästa; Allting fan.
Resans sämsta; Som sakt de fanns inget. Eller okej, när vi skulle av båten och Mamma Ewa var liiiite seg, då vart man lite matt faktiskt. Men de var ju det enda ;) Okej,bakfyllan var inte heller så trevlig kanske ;)
Resans komentarer; -Ärä så?! (-Så är de!). Och Puss och Kram och Nyp i Stjärten.
Resans låtar; Jag ljuger så bra - Linda Bengtzing. Och I'm a dansbander - Torgny Melins
Resans fullaste; Mamma Ewa, hahaha! ;)
Resans nyktraste; Pansisarna på våran buss !
Resans fulaste; Dom fjortisarns som sprang runt barfota överallt!
Resans drygaste; Gubben på bussen hem. Och Idioten (som var stockholmare, hmm) på båten.
Resans godaste; Ruzzer, drinken med jordgubbarna eller var de hallon? God var den iaf :D Och all jävla mat ffs ;)

Snabbt och gott om resan sådär. :)

Kanske ska ta och gå och sova, typ nyss hem kommen från jobbet ju. Men jag är inte så trött, mest hungring! Orka laga mat? Neee, blir nog chips och mjölk! :D yey.

Hare bra. Hoppas ni sover bra nu! ;) Puss och Kram och Nyp i Stjärten. Haha 3 ggr jag skriver de, men kul ärä ;)
Ärä så?! -Så ärä! :D Äh, puss


Kommentarer
Postat av: Maria Nyberg

hhahaha, vad bra att du haft det bra :D pussis<3

2007-04-08 @ 21:42:04
Postat av: Anonym

hahah, jadu marie hon kan hon, röda knän ;)

2007-04-11 @ 22:27:31
Postat av: Marre

Det var ju inte Marie som hade röda knän hellä! :P

2007-04-18 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback