6 med anna.

Japp, de är väl vad som väntar för kvällen, höhö.

I helgen jobbade jag stängning med Johan och gänget, och jag säger då det Maria! Vilken bror du har. Haha, så jävla rolig ;) (haha, nej maria du är inte skit tråkig! ;) ) Kom väl hem en halv 8 kanske. Vi var klara 08:22 och sen skulle vi vänta på morgonpersonalen och sen åkte vi till statiol och köpte korv och så skulle de rökas mellan alla gånger, ja ett jävla liv. Sov till klockan 17.00 sen på dagen. Haha, de var helt cp känndes de som.
lördagen kom de TRE(!!!) bussar med finnar en halv timme innan vi skulle stänga typ. Det var kö från kassan och genom hela resaurangen och ut. Helt jävla sprängt var de. Haha.

Idag var på fin besök ute i gustafs. Det var trevligt =)

Sen åkte jag hem till anna där Elin, lina, Erik, Tommy och Fredriksson också var :) Vi gjorde absolut ingenting och hade skit tråkigt ;) Haha, vi satt och hyperventilerade 5 stycken i en saab utanför annas hus ;) Och nu ska jag väl sova här dårå.

Sen har jag och mamma kommit fram till idag att jag antagligen har hostat sönder mina revben, man kan tyå hosta sönder muskelaturen och nå skit där, jag fattade inte. Men hon sa iaf de. Jag börjar bli aningen trött på min hosta. Har väl haft den i över 2 veckor nu, och nu så ska man känna en kniv i revbenen varje gång man hosar eller andas för tung. Det känns verkligen skitkul!

Nej, men nu ska jag sociala men anna lite granna. Jag vill iaf på lkryssningen inte nu snart på en gång! jappjapp. Jag säger då de, åk på kryssning gott folk! Ni kommer inte ångra er :D haha.

Hare bra, pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Maria Nyberg

haha, ah dom brukar säga att han är ganska rolig ;)

2007-04-10 @ 00:22:26
Postat av: Anonym

KRYSSNING ÄR BÄST :)

2007-04-17 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback