Vi gör ett nytt fösök (:

Okej. hej igen!
jag har faktiskt haft den hära bloggen förut fast då var den bara för mig, mig och mig! :D och mina tragiska inlägg såklart som jag skrev som ingan annan fick läsa. men nu har vi börjat på ny kulan och livet och frid och fröjd (: eeeelr? jorå! :D

imån är de iaf falufrajfotbollstunering! :D de ska bli så jäääävla sköj! :D vi har fixat så att vi ska ha våra riktiga matchställ :O :D vi kommer äga alla, de kommer bli så grym roligt! :D passa er, grrr!

och sen är jag grymt sugen på donken för ovanlighetens skull lixom. mjaa.

tack för partyt Olle, de var väldigt uppskattat :D

och de var en cp-dag idag, de var jette roligt! ;D jag har blivit värsta social med alla heltplötsligt, och de är väldigt mysigt må jag då säga, jag tycker såååå mkt om mitt falufri (: undra hur de hade varit om jag hade varit kvar på haga?! :O jag vill inte tänka sånna hemska tankar!

och sista helgen i Oktober ska jag på Miljötinget, jag vet inte riktigt var de är om jag ska vara ärlig, men de verkar skitkul :D

Föresten måste jag införskaffa mig en ny mobil, för tillfället går man ju runt med självaste 3310. kanske den bästa mobilen som någonsin funnits, men nejtack.
jag ska då köpa en med riktigt bra kamera eftersom min är på rymmen, wuuäää! hur kan den bara försvinna i mitt eget hus?! :( men men. de lutar starkt åt en sony eriksson w800i justnu. 3,2 mega pixlar, (lika mycket som de var på min kamera :O, men hur gammal var den inte då iof, 2 år? =) )ska väl gå ner på phone house och förhöra mig lite mer om den (: och sen ska jag ha mina små diskutioner med moder jord också ja, men de löser sig. jag är så grym på att övertala henne så :D

nått annat roligt att berätta, nej. de tror jag väl ikke då. =)

diss <3

Kommentarer
Postat av: Henna

Nämen Marre! Du ska bara veta hur kuul vi har det i skolan! :D Du skulle gått kvar på haga i allafall!!

2006-10-03 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback