oyeah!

Jag glömde ju berätta om det aldra viktigaste på miljöting. Nämnligen att jag har fått nya idoler =) yeyeyey!
Sirqus Alfon! =) Meeen, dom är ett band man måste se lajv, annars är dom bajs. elr inte bajs, men de är grymt mycket bättre iaf ;) (HIM är ju bra både lajv och ikke, såå jag fortsätter och hålla i där (: och Håkan, såklart! )
Även Loke var faktiskt en hit, måste nog ta och införskaffa mig ett par låtar med honom och lyssna lite bättre.. Ja, så får det bli (;

Idag var min dag väldigt rolig. Jag vet inte varför, den bara var de ! (:
Jag gick upp och halv stressade så att jag skulle hinna med bussen till jobbet (jobbade 12-16 åt Lisa), seeen kommer jag på att jag ska ju inte åka förens om en timme. det var inte så att jag hade missat att ställa om klockan eller nått sånt, nejnej! Jag vet bara inte, jag var väl så trött efter alla helgens bravader kanske bara ;) Jag går och lägger mig och sover lite igen då och sen åker jag med mammsen till jobbet. Där var det ganska roligt faktiskt. Sen tog jag mig en fik med käraste Alexander (: Sen stressa till bussen och sen på fotbollsavslutning.
Där fick vi mkt god smörgåstårta, yammie säger jag bara! :)
Sen såkallad prisutdelning. Leyla och Jessica fick varsina nappar för att dom hade snackat åt sig kort och jag, jag ska få en potta. HaHa, sjukt. bara för att jag är kissnödig så ofta, typ. jag orkar inte skriva. :P men ja. Sen jobbet igen (Nu var det min tid 20-23). Allt var kaos.. Typ fulla 15:åringar halv 9 på en måndag, var har man för liv då? sekuritas har väl kommit minst 2 ggr ikväll och jag har tyckt att det har varit väldigt roligt faktiskt. egentligen är det inte ett dugg kul, men vafan! =) Det fanns ju dom som knappast var lika glada över det om jag säger så, det var tur att jag var där och lättade upp stämingen, hähä.

Fan vad jag är jobbig. Skriver massa tjaffs om mitt jobb. Hur orkar jag? Orkar folk läsa?
Skit samma, idag bryr jag mig inte. För idag känner jag mig üüüüüüber klad. Jag är busig, jag skulle vilja ha snöbollskrig elr nått, det skulle vara kul. Synd att det inte har kommit så mycket snö än bara.
Föresten, andra snön för iår :D Den första riktiga om man säger så dårå. Det ska ju typ komma flera dess och skapa värsta trafikkaosen. Shieet.
Jag tycker att det är skönt att snön änligen kommer, men ändå. Tänk va myclet kläder och tjafft. och nej, jag gillar inte vinter. Eller jo, jag gillar vintern nu, nu när den första snön kommer då tycker jag om den. Och när man kan åka skidor. Faaaast, jag gillar sommaren bäst ändå asso. Ja, sommar det vill jag ha (:

Föresten så, så vet jag inte vad (:
Pusshejs! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback