myspys

helgen som var på väg i katastrof ordnade faktiskt upp sig väldigt bra (:
fredag: jag, ida, alexander och fredrik kikade på idol och sen hey baberiba ! sen i pausen åkte jag och idisen när och köpte donken som vi kunde fetta oss med, länge leva donken säger jag bara :D och sen hem och mera mys <3 Sötaste Clara fylde dessutom 9 (: Grattis!
lördag; jag och allan gör mest igenting. åker hem till honom och passar clari har tar de fint. Kollar på Kvarteret Skaten, haha shit va kul de var! :D Går och lägger oss typ 22, sheeeit! (:
Söndag: Jobbade, första gången på en vecka, yeah! de var roligt att få jobba lite faktiskt ;) Träffa alla knäppa männsikor. Vi satt och snackade teckenspråk idag, haha. de gick mindre bra faktiskt ;D haha! =) Åkte på kalas hos fam. Ivsjö där alla var =) men de var roligt och goda kakor, hähä ;D Och sen så hatar jag mensvärk och nu sitter jag här hos Ipppen och ska väl snart dra mig hemåt (: En finfin helg trots allt, tack alexander <3

Och seeeeen, ska men leka med självaste Hannah Skål på tisdag, YEY :D

Och i veckan ska jag äntligen köpa min mobil, wehey! :D

skola imån, får väl se hur de går också ja! :P har väl nån redovisning och sååådäääär. (:

Jag är klad idag (:

Nu ska jag.. jag vet inte vad jag ska. gå från datorn iaf, kanske kolla beck. kankske åka hem. vi får se, vi får se =) ha de gött iaf. Pöss!

Kommentarer
Postat av: clara

Grattis mamma 45 år

2007-06-14 @ 17:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback