Miljöting, Miljöting - Här händer ingenting. (;

Det har hänt galet mycket nu. få se om jag orlar berätta allt (:

iaf, Torsdagen dårå.
Jag, Karin och Lovisa började våran kväll hemma hos Lovisa och hade noll i förfest, sen fixades det och trixades det och wipps så var vi hemma hos Ewe (: Där var alla jätte fulla och vi kände oss lite eftersom vi inte var det, så vi satte igång. Vi var där i kanske en halv timme elr nått sen drog vi vidare till nästa ställe nämligen till  Niklas, som jag inte har träffat och pratat med på jag vet inte hur många år, så det var roligt (:
Sen till huvudstationen, Flamingo.... Där var de dans och dans och shake it! Också väldingans roligt.
Men det var nog ändå roligast (det var iaf då jag skrattade mest) när jag och Lovis kommer och äter typ 1000 mackor med leverpajja och saltgurka. Haha!

Vi vaknar av att, jag vet inte. jag kommer fan inte ihåg. Shit samma, vi vaknar och går upp. elr ja, vi vaknar.
Kommer fram till att jag måste åka hem och packa eftersom vi ska på Miljötinget. Jag hade ingen aning om vad det var och viste igentligen inte varför jag hade anmält mig, för jag är ju så himla miljöintresserd. Iaf, tar halv 9 bussen hem är hemma en timme och åker sedan ner till stan för att där träffa på Malin, Lovisa och Kalkuna och sedan åka till Falun. Går till skolan, äter mat och det gamla vanliga. Sedan till H-bo. Där lyckades vi hitta till dans salen där vi skulle sova, och träffa på Hula, Gustav och Jakob. Seeen, invigningen och vi hörde Gränslöst. Malin och Oliva ni var duktiga =)
(Hur i all världen ska någon orka läsa allt detta om jag ska skriva sån här detaljering?)
Lyssnade / Sov till några föreläsningar ochja. sjöng lite karaoki på kvällskvisten annars var de inte så mkt.

Nästa dag var de Pimp my bus och workshops. Men marre åkte och jobbade och kom tillbaka på eftermiddagen. YES! Då hade Malin åkt hem för hon mådde inte bra, tråk :/
Ännu mer Kararararrararaokidoki på kvällen och vi var grymma som Grease (HAHAHAHAHA, fattar ni? :D :D ) tkr då jag då =)
Lekte lite sånglåtar och en efter en gav sakta upp och tillslut var de bara Marre och Hula kvar. Vi satt och tävlade om vem som kunde komma på flest Disney låtar, och vem vann inte då. Hähähähä :)
När vi sedan skulle sova förökte Hula skapa ett kuddkrig som ingen annan! de var kul (:

Nästa dag skulle alla ut och demostrera, utom Marre som åkte och jobba. yeahyeah, hard working women var de ja ! Och nu sitter jag här, nästan nyss hemkommen. Och nå mer orkar jag faktiskt inte skriva ner. Den här bloggen blev bara ornödigt lång. men fan, de var ju rätt kul ändå asso brochan. Eller i mellan åt iaf, få se om det bli miljöting något mer.

Jag vill iaf tacka för en myspys helg =)

Och självklart kommer de bilder;
massemarsipan.bilddagboken.se
jag vet inte om det har börjat fungera än igen. Meeen, håll koll. :D

Pusshej på er alla där ute! =) wie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback