Lovelife

guuuuu, jag blir galen på männsikor. alla går och kärar ner sig till höger och vänster.
"ooo, jag älskar dig. vi har varit tillsammans i 2 veckor och nu ska vi förlova oss för jag älskar dig mest!"
hallå? var är världen på väg? :O jag blir fan mörkrädd. och hur kan vissa männsikor få flickvän/pojkvän? fast de är klart, som förtjänar väl varandra, som alla andra. hms. ibland blir jag iaf rädd, sådäså! :D

och seeen, skulle jag köpa mina nya älsakde mobil som visst bara skulle kosta 3800 på elgiganten men nejfan, de var bara på internet. :( få la se om man kanske ska beställa elr lägga till 200. vad vet jag då. wuuuä! jag vill ju ha min telefon, nununu!! gu jag är så himla tarv, fyy på mig! neerå, man ska leva medans man kan ! :) nej, nu svamlar jag bara och lägger ner detta =) Pusshejs.

De var grymt på dansen idag föresten bara. allt är klart, nästa -> märkestagning. läskigt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback