jag kommer inte på någon rubrik (:

Oj oj oj. det går aldelens för långt mellan gångerna när jag skriver.. Jag skriver ju bara typ blogg när jag är deppad eller extremt uttråkad! Och det är jag ju inte nu, varför skriver jag då blogg? Jadu, bra fråga. Jag vet inte, tycker bara att folk ska få veta vad som händer elr nått kanske ! :D vad vet jag då.

Iaf, torsdagen var en skaka rumpa dag. Jobbade till halv 9, men det hindrade inte mig inte ! :D Hem till Emma och göra sig klar och vacker och gladis! Marre och Ida på egen förfest, men vad gjorde väl de? vi är ju alltid lika bra på att roa oss ensama! och sen ner i regenet till flaminga och le hagafiesta! Och futuskien var roligt det var. Och shake that fat as, kan jag löva! Träffade en massa gamla roliga vänner som man aldrig träffar nu för tiden, så det var roligt! När vi ska åka hem kommer jag på att jag glömt nyklarna hos Emma så mamma får vackert komma upp och öppna åt mig inte alls så glad. Men det var galet roligt iaf. Det är nästan så att jag vill gå på Soltorgsfesten bara för att, men njae! ska grunna ordentligt på det innan jag bestämmer nått ;) hähä.

På fredagen var jag sedan uppe med tuppen för att ha psykologi redovisning som jag inte fattade någonting av sa typ ingenting. =) men det var roligt, jag var iaf där det var starkt gjort av mig! :D
På kvällskvisten var det dax för kalas hos den stora pojken Alexander (: det var jätte trevligt!

Sen så var väl helgen kommen och det var dax för jobb såklart. jajamensan! Jag får lön på onsdag, YEEEEAH! :D och sen kom alexander och vi typ kikade film (:

Söndag jobb också. Jobbade 13-17:30 men var inte hemma förens 20. Haha, jag umgicks en hel del med en vis Johan Nyberg eftersom jag inte hade någon speciell stor hemlängtan, men det är alltid lika flummigt! haha.
Har även snackat en hel del skit med annsingen på telefono typ nyss elr nått, alltid lika trevligt. Och tydligen ska vi ses på ondsag :D <3

Bilder från lite här och var kommer nog att läggas in ikväll, så håll koll på massemarsipan.bilddagboken.se. Tack och yey!

Och föresten så går helgerna alldelens för snabbt, usch. men snart är det lov, skönt. (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback