Höst.

Ja, de är väl så den här årstiden kallas? (:

Nu kom slida och våra festplaner går i stöpet. yeppyepp. men de löser sig, hoppas vi (:

Den här veckan har varit en riktig plugg vecka. Jag har varit kvar i skolan till klockan 18 två dagar och jag har fått gjort så himla mkt, de sköns så skönt faktiskt! (:

igår var en riktigt bra dag. tills jag kom till jobbet, där gick ingenting rätt idag tror jag. haha. Jag fattade inte vad folk sa och slog in jätte mkt fel. Och seeen, välter jag ut typ 100 dipsåser när det är asmycket folk, det var också sådär jätte lyckat.
Sen när man kommer hem ringer man till käraste anna, och typ det ända vi kommer fram till på 2 timmar är vi inte hinner ses så mkt som vi borde. typ.

Idag skulle jag åka in till skolan till 9, men nej! jag orkade verkligen inte ta mig upp ur sängen. Så jag dissade det och gick upp vid 10 ist, skönt med sovmorgon faktiskt. men vem tycker inte de? ;D
och nu är jag inte på plugghumör för 5 öre så jag skiter i det idag, när man har varit så duktig hela veckan så kan jag faktiskt få unna mig de, tycker då jag (:
Och idag när jag åkte hit föresten så satt jag bara och tänkte på alla träd. dom har så himla fina färger fast man inte riktigt tänker på det. Och jag känner igentiligen inga symtom av det frukade höstdeppet, det är braaa =) mkt är bra nu, det är bra. fan, att jag alltid ska svammla en massa.

Och imån bär det av till sätermentalsjukhiusmuseum, woho. men psykologin. Det tror jag kommer blir jätte intresant faktiskt, mjaa! (;

Och eftersom både Hannah och Marre hade jeeeeete mkt plugg i tisdags så vart det inge leka :/
Men idaaaaag, wehey! :D Henne är man också med för lite. :(

Någon ny mobil har de ju inge heller blivit. men de är på väg. på väg som aldrig förr, YEY :D

Och om någon där ute som läser detta är judisk kvinna, ta kontakt med mig föfjaan! :)

Pusselipussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback