Farmor & Farfar <3

Min farmor och farfar är verkligen dom bästa man kan ha. Jag hälsar inte på dom så ofta längre vilket är synd :( Men idag var jag iaf där, jag gjorde ingenting bara mös men dem, åt pannkakor och tittade på vänner (: Farfar berättade även då att dom skulle till hans syster som har hus i Spanien om en månad, jag vart avis och han lovade mig att han skulle bjuda mig på en resa precis när jag ville, gött! och sen som grädde på moset får jag 2000 kr (tvåtusenkronor) bara för att jag ska kunna lämna 3310:en och komma tillbaka till den mordena världen, hur snällt är inte de lixom?! =) Och dom ställer ALLTID upp för mig, vad det än är, så finns dom där. När man var liten så förstod man inte hur snälla dom var utan tyckte mest att dom var jobbiga när dom hela tiden frågade hur de var och hur det går i skolan och sådär. men nu, nu förtiden är dom nästan dom enda som frågar. ooo, gosigosis! men det läskiga är att farmor börjar bli jätte senil, och det har typ gott hur fort som hellst. hon frågade mig typ 5 ggr hur det gick att pendla till falun. Hon kom inte ens ihåg att vi hade ätit godis, de är lite läskigt. min älskade farmor.
- jag älskar er, farmor & farfar <3


Kommentarer
Postat av: Maria

ååh, vad mysigt de lät me pannkakor ;D

2006-10-06 @ 14:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback