dax igen då (:

jag har jätte mkt att skriva, men jag vet inte vad jag ska skriva.

okej, kan börja med i fredags typ.
var kalas hos mormor och jag och fanny roade oss med att lägga vindruvor på foten och sen kasta upp dom och försöka fånga dom i munnen, frächt och bra =) och en massa annat bus såklart. alltid lika roligt men kalas :D sen åkte jag hem och då kom alexander och sov med mig :D

lördag jag jobbade, sen åkte jag och våldgästade anna. tvingade henne att sova hos mig eftersom jag var ensam hemma :D lina, elin, fredriksson, erik och tommy var också här ett tag. det var väldigt roligt och bubblan är skit kul! :D :D haha! =)

söndag jobbade från 13 slutade 17:30 men var inte hemma förens 19:30, det är bra gjort =) socialde mig lite med folket, sen hade jag och johan en trevligt cykeltur enda till kvagget, jäfflans uppförsbackar! haha!

hms, ja. igentligen finns det en massa mer. men vafan! :D jag orkar inte. blogg orkar man bara med när man är deppad. och det är inte jag! :D JAG ÄR KLAD! :D KLAD KLAD KLAD! :D :D :D

äh, nu ska jag gå och bada elr nått annat fint :D Pussis! (:


ooooooo, föresten jag har köpit min nya mobil nu :D :D kolla massemarsipan.bilddagboken.se. YEY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback