Söndag

Så var vi återligen tillbaka på söndag, och det är ju lika tragiskt varje gång.
Okej, inte förra söndagen kanske för då visst man att man hade en hel veckas ledighet :) Men nu, nej idag hatar jag söndagar. Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan justnu, jag orkar inte!! och så ska vi ha Nationelt skit svensak prov imån. Usch! Men de är ju bara det korta imån. Mmmh, precis.

Vad jag har gjort på mitt lov behöver jag väl knappast skriva här eftersom alla säkert redan har läst lunarbloggen.

Det känns lite som om det är en bakissöndag idag. Jag har ont i huvudet, jätte trött och allmänt seg. Men jag är inte bakis. Jag var hemma heeeela kvällen igår och tog det lungt bara. Det måste vara den här otroligt roliga veckan som helt har tagit musten ur mig :P

Ida, min slida är nu i Barcelona och göttar sig. JAMEN VA ROLIGT FÖR DIG DÅ! ;) Haha, nejdå. Men jag slår vad en hundring på att ni har det mys iaf ;) Hälsa freddan också ;) yeeeah! :)

Imån är det dax för dans igen, weeei :) Faaast, nu har jag ju ingen Ida med mig :O Hoppas på att dom andra inte sviker mig bara nudå! (; hähä. Nee, men ska väl höra av mig till dom imån så att jag slipper bli helt mobbad ;)

Ojfan justja. Jag ska ju styra upp Lucia tjaffs nu den här veckan. Och betala flamingo så vi kan ha en jävla festjävlen nångång. men dom vill ju inte träffa mig ju!! och så lä jag plugg satan eftersom det bara är 2 veckor kvar nu. Aaah, dax att börja boka lite känner jag.

Jag ska nog också börja skriva dagens låt tror jag, iaf idag.

Dagens låt; Håkan Hellström - Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.
En mycket orginel låt som inte många har hört. jaja, jag vet! men jag får sånna flashbacks ju. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback