LYCKAT!

Jaha, nu sitter jag här och är nyvaken. Klockan är 23.18, Grattis.
Har sovit sen jag kom hem klockan 15. Jag tänkte; "Jag är så jävla trött jag kommer lätt sova tills imorgon." Men ikke. Självklart vaknar man av att det ringer ett x antal gånger. Dom ringer till mig från nån statistika undersökningen typ var 3:dje månad eller nått sånt och frågar hur många timmar jag pluggade förra veckan och om jag fortfarnde jobbar och hur mycket och blabla, självklart ringer dom just idag. Alexander ringde också, men det göööör inget :)
Iaf, sen så blir jag naturligtvis hungrig och kissnödig. Så då var det bara att traska upp, lagade nudar faktiskt! :) Och mitt öga börjar bli crap igen. Jag borde nog gå och gräva ner min undertäcket igen och hoppas på att jag kan somna!
Klart jag kan somna förr eller senare så löser det sig, så jag hoppas att löser sig snabbt för jag orkar inte ligga och vrida och vända på mig.
Okejokejokej, jag somnar fort och ger upp detta. Gonatt.
 

Dagens låt; Beppes godnattstund - By himself, eller? :) 

Kommentarer
Postat av: Lovilajso

HAHA! :D Lycka till med att somna i natt!

2006-11-28 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback