jag kom, jag såg, jag segrade.

elr ja, nästan iaf.
jag kom och jag såg. mer än så blev det ikke ;) elr jo, på mitt sätt så segrade jag faktiskt. för att jag vågade! jag trodde aldrig att jag skulle gröa det eftersom aldrig brukar kunna ta något som har med sång att göra seriöst (synd nog, kanske!) men nu gjorde jag det. Sen blev det inte speciellt bra, men det är ju en helt annan sak. JAG VÅGADE! Coooolit. :) Jag var så grymt nervös att jag inte trodde att jag skulle våga gå in i den dära salen, men jag gjorde det! Gu, vad jag tjöter. Men vafan! Klart jag är besviken att jag inte kom vidare till slutautition, men vad kunnde jag förvänta mig efter mitt framförande. Så när han sa; - "Martina, du har inte gått vidare." Så svarade jag ändå kort och gott; -"jag vet". För vad kunde man mer förvänta sig, igentligen efter mitt sångnummer?haha! visst, klart jag är lite besviken att jag inte kom vidare, men mest stolt. aaha, första gången jag gör ett eget framförande seriöst sen jag gick i 4: kanske. Det var ett jävla tjöt på mig, men just nu är jag så himlans klaaad! :) jajajajajaaaa :D


Min helg har faktiskt varit helt fantastiskt! Ja :)
Jag orkar inte berätta faktiskt justnu, för det var en viss familj som fick mig på väldigt på dåligt humör. Fan!
Alltid när jag är mår som bäst så , aaah!
Mys på La Cantina. Partaj hos Östberg med Anna och det kompaniet. folk man träffar alldelens för sällan. :) KulKul.
DansaDansaDansa! Informationsmöte om Sabinas fall. Jobba satan. Åka till Elin och träffa kompaniet igen. Sova med anna. Upp tidigt, dricka massa te. SjungaSjungaSjunga. Jobba satan. Träffa Anna, Elin och Lina och käka fet donk. Åka hem. Häcka framför datorn. Sova?

Ja, det var min helg smått och gott. kul va? :D nee, nu ska jag lägga upp lite bilder påååå;
massemarsipan.bilddagboken.se.
kika föfan! :D

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback