har ni fezt eller?


Just nu känns det som om jag bara vill vara ensam hemma, krypa ner i soffan och somna till någon dålig film. Typ, dra någon gammalt över mig. Men nejdå, här sitter jag! Snart kommer Alexander och det är ju faktiskt inte helt fel det heller :) Idolkväll, yeah! :)

Falufrifesten igår var kanske det största fjaskot som stått i ett par skor. fan! Och den lilla flamingoturken som står bakom vakterna och gömmer sig. FAN vad störd jag blev. Men men, helt jätte tråkigt hade jag ju inte iaf :) Trevlig förfest :) Och den på stan så var det inte så illa iaf, elr jo det var ju det var. Men man fick väl göra det bästa av situvationen, så det vara bara att bekanta sig med folk men också var irriterade som stod på gatan. Det var helt enkelt för bra för att vara sant.

Vid 23 snåret drog vi oss hemåt. Och vem var inte på besök dårå? (; Jo, mormor.
I vanliga fall försöker jag döja att jag är full framför mamma och dom, men nu jag vet inte, jag orkade bara inte! Mamma komentar var bara; "-Onej, det är värre än vanligt!" ;) Haha, men de gönt så mycket nå. :) Jag fortsätter och leva och frodas.

Hela helgen kommer bestå av audittion till 1000. Först jag och Elin, sen Vedran lite senare på kvällen och sen Ida och Lejla på Söndag :) Men det är fint de! Jag borde träna på låten som jag ska sjunga som en galning, men nej nej jag sitter här och blogg nerdar ist. prapra. Även träna in min dialog som jag knappt tittat på, men det är lungan. Jag är snabblärd ;D typ. Onej! Jag måste ringa Elin, jag pallar INTE detta. Jo, klart jag gör. :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback