Hälg, Älg, SVÄLJ!

En bra helg med ett tråkigt slut skulle man kunna säga om helgen. Eller iof, den är inte slut än. Meeen jag har inte så stora förväntningar på det som är kvar av den.

Helgen började som sakt bra med Max (hamburagre alltså :P) och Idol med Alexander :)

På lördagen var det då alltså dax för audittion till Sabinas fall. Oherrejävlar. Jag trodde inte att jag skulle vara lika nervös den här gången också, men jo visst! Men det var väldigt skönt att Camilla satt i juryn. Vilken kvinna alltså, hon vill jag verkligen jobba men. Så otroligt duktig och vilken röst. Henne beundrar jag verkligen :)
Men iaf, när jag var där uppe och sjöng och Camilla hjälpte mig och sisådär så känndes allt jätte bra. Men när jag hade kommit ner och nervositeten lakt sig så.. FAN, jag kunnde ha gjort det mycket bättre. FANFANFAN, jag vill gå upp och sjunga igen. Men men, life.
Dansen sen var rolig och jag tänkte bara Le-Le-Le-Le-Le. Och ibland kom tanken "aaah, vad händer?" men snabbt Le-Le-Le igen. ;) Fast det var en asrolig dans fakatiskt :)

På kvällen sedan efter att Vedran hade gjort bra ifrån sig på sin audittion och jag hade varit moraliskt stöd så åkte jag hem till Emelie där det bara dracks vin och mös :)
Sen bar det av hem till annie :)

På morgonen, eller morgon och morgon, halv 2 iaf åkte jag hem för att göra mig iordning för att åka till kupan och kika julklappar tänkte jag. Men något sådan blev det inte. Så jag har varit hemma heeela dagen typ och sprungit fram och tillbaka, från tven till datorn.

Nej, jag tänker fan inte sitta här hela kvällen. NEJ jag protesterar. Nu ringer jag någon, JAPP! Puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback