...?

updt.

Nu har jag haft pepp-snack med Lovisas lillebror Jakob ;) Så nu känns det bättre. Lika söt och omtänktsam som systra si, de må jag då säja. Dom dära Nilsson syskonen har faktiskt nått vettigt att komma med ibland ;) haha.
Anna, tänk om Simon och du hade varit lika smarta! :)
<3333

Jag har jätte tråkigt och jag vet inte vad jag ska hitta på.  Jag har sovit från klockan 18-22 så nu är jag naturligtvis jättepigg. Men om jag väl går och lägger mig så somnar jag ju, det gör jag ju alltid. Men det gäller att komma dit också, jaarå.

Det gick inte bra med mitt puggade idag heller, fan! Men imån, okej! :) NP idag också ja, det gick om jag säger så. Första texten gick väl bättre än andra iaf, haha! Eller det tror jag, men vet ju aldrig. ;) hähä.
Dansen missade jag idag också bara för att cp bussen inte kom så det var ju hemskt kul. Aaaah! :@




Är jag så jävla genomskinlig?
Syns det så tydlig att jag är så jävla svag?
Är jag verklingen så svag?


Okej, nu är jag förvirrad igen. Ingeting att bry sig om, det går säkert över på en timmer eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback