CANADA

Jag är i Calgary med Vera och shoppar, jag har kul.
Jag är i Calgary med Vera och shoppar, jag har kul.
Jag är i Calgary med Vera och shoppar, jag har kul.

Du är i Calgary med Vera och shoppar, du har kul.
Du är i Calgary med Vera och shoppar, du har kul.
Du är i Calgary med Vera och shoppar, du har kul.

Marre är i Calgary med Vera och shoppar, Marre har kul.
Marre är i Calgary med Vera och shoppar, Marre har kul.
Marre är i Calgary med Vera och shoppar, Marre har kul.

Det där ska jag sätta någonstans på mitt rum så att jag ser det varje dag så att jag blir motiverad till att spara pengar så att jag kan åka till just Calgary, Canada. Tänk er, vilken grej! :) Och alltså Vera, det är mammas kompis hon som jag ska bo hos.. :) Fast man kan inte tro att hon är en mamma, eller jo klart man kan, hon har ju 2 barn! Men asså, jag menar. Hon är en speciell människa iaf som jag inte skulle ha något imot att bo hos i några månader :) Dock kommer det nog inte bli några månader, men jag hoppas iaf på 1 månad :) Det var ju också snack om att jag skulle åka dit över jul och så, men det blir nog ikke så. Dom har -20 och asmycket snö där nu :P Men iaf, jag kommer nog att åka dit till sommaren närmare. Jag har antagligen gått på sommarlov men inte dom där nere, upp, borta :P Så då får jag och Vera lite tid ensamma på stan och shoppa! :D Sen ska även Johan (älsta grabben som är 91 :)) ha bal som jag kanske ska gå med honom på, fatta vad coolt! Eller asså om man är tråkig så tänker man ju; kul att gå på bal med en som är 2 år yngre. Men om man är posetiv som jag så tänker man; fan va coolt att gå på en helt främande bal i ett helt annat land. Shitshitshitshit, vad jag vill åka NU, PÅENGÅNG! meeen, så kul skulle vi inte ha det nej. :P Det kommer bli en hel del pengar man kommer önska sig i julklapp iaf, yeahyeah. CANADA HERE I COOOME! :D


Just nu har jag hur mycket tankar som hellst som jag bara inte kan få fram till ord, hur mycker jag än vill så kan jag verkligen inte formulera. Wuaöt. Shit irriterande. Jag kan iaf säga;
JAG VILL.
m, mer a. precis.!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Lär ju få fråga Marre, vad tusan är tanken bakom alla de smarriga maträtterna i ditt rubriksfönster? Förutom att få en utsvulten pojk än mer hungrig såhär på kvällen? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback