- hej! (:

- hej! (:
det är mitt nya ord, jag skriver det överallt hela tiden. nått jag fått på hjärnan bara. :)

jag tänker inte skriva så mycket idag för jag har ont i huvudet, jag borde ha varit i duchen för länge sen och i sängen också för den delen. Jaja.

Idag har jag iaf varit med min Anna, det är alltid lika trevligt. Shit vad jag älskar den bruden. Fast vi inte kanske träffas på månader är det alltid lika lätt och trevligt att vara med henne. Hon är såndär som alla någongång i livet borde få uppleva. :)


72463-1



Om typ 20 min fyller Caroline år, jag ska försöka vara först och gratta ;D yeeah! :)
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha marre vafan? :D ditt nya ord. vem säger inte hej? ;)

2006-11-08 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback