Vart tog vintern vägen?

Bra fråga faktiskt.

För mig gör de inte så mycket faktiskt att det inte var snö på julafton faktiskt. Eller de är klart att de kändes lite... Men nu har jag ju firat min första snöfria jul, de känns ju skönt att ha de avklarat iaf ;) höhö!
Men de verkade som om de va ganska många fler än mig som inte brydde sig om den dära förbannade snön. Eller ett tag var det är jäkla tjöt om det, men sen fick vi lite snö (som gick bort dagen innan julafton) och efter det verkade de som om de inte var någon som brydde sig längre. Jag gjorde iaf det! (: Nu har jag haft min snö och de räcker!

OLORD! Om 24 timmar är det 2007. Det är ju då man ska lämna det gammla dravel året bakom sig!
Fast om jag ska sammanfatta detta år så har det varit helt okej! :) Klart att de har haft sina upp och ner gångar... Men vafan, vem lever ett liv problemfritt? ;D
Alexander har varit helt fantastisk hela året, de må jag då säga! :) Tack för allt du har gjort för mig, jag är ledsen att det blev såhär. Men jag tror att de är bäst för oss båda. Man ska inte skiva sånt hära i blogg, men ja. Du är en sån fantaktisk männsika, jag kommer aldrig glömma oss <3
Skaffade mig mitt första riktiga jobb, Mcdonald's. Men de borde ju alla veta vid det här lagret ;)
Har även hittat tillbaka till mina old love friends :) <3 Det känns riktigt bra!
Sommaren var fantastiskt och aldelens för kort!
Midsommar, jag säger bara midsommar. Fyfan Anna och Malin. Sommarens höjdpunkt faktiskt! ;)
P&L, Håkan han är gryyyym ! :) Så mycket annat såg jag nog inte, men trevligt vare! ;)
Stockholms resa med Anna såklart. Håkan nu också ja! :) Malin, Karin, Caroline och Lovis var ju ockå med, fast vi såg inte så mkt av dem :P Och våra nya kompisar, haha! Godingar! :)
Fotbollen har nu också försvunnit ur mitt liv. Känns ganske trist igentligen.. Har ju tränat sen jag var 6! Men känslan försvann lixom med Stefan.
Sen känns det som om jag har mognat otroligt. Jag vet inte vad, men när jag bara läser gammla blogginlägg lixom. Och bara jag tänker tillbaka på början av året. Oherrehjärtanes. Så det känns bra! :) Men jag fyller ju lixom 18 om 2 månader, så aaaah ;D
Ehh, sen kommer jag inte på så mkt mer i mitt värdelösa liv ;) haha! Neeerå, men de får duga! =)
Men om vi säger såhär.. Det böjade ju inte bra med blev bara bättre och bättre. Så, detta år får 4 av 5 solar! ;) YeeeeeaH!

PKNS!

(däs,jvsmdim! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback