Ursäkta!

Okejokej.

Jag har visst skrivit lite fel på min lisa så jag ska göra klarhet i detta nu då :)

Jag är inte 170, utan 160. :)

Gran Canaria ligger visst i Spanien. Fast jag har varit på Cypern och Lan Zarote också. Sen hade jag visst varit till Egypten. Sådäså.

Sen ska faktiskt Ida ligga med på lisan över folk som jag kan berätta allt för. =)

Bästa händelsen var tydligen inte när jag föddes berättade Anna utan det var när vi var på HIM i Stöckholm. 29/8 - o5. Det kommer vi alltid minnas. :)
Midsommar -06 var intehelt fel den heller. Me like!
Sen vet hon inge mer!

Nej, nu ska jag dra mig hemåt och kurera så jag är friskis imån när jag ska spela handboll i lucialinne, OMG! Men de kommer bli töppen!

Puss


Kommentarer
Postat av: ida

nemen tack kära du :)

2006-12-19 @ 17:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback