Okej.

Bara för att jag helt har tappat min blogg insperation och det var 4 dagar sedan jag skrev sist så känner jag att jag faktiskt måste skriva något... Så det får helt enkelt ta och bli en sånhära fin lista som karin och caroline redan har gjort. =)

Tio första:
Första bästa kompis:
Malin Wahlgren
Första bil: har aldrig haft en egen bil ;D
Första kärlek: De vill jag inte berätta för dig nå!
Första husdjur: Chingchillan Måsart. (Vet inte om de är rättstavat, men iaf)
Första semester: Spanien
Första jobb: Hos mamma i skönvikshallen :)
Första köpta skiva: Spice girls eller nått säkert! :)
Första piercing: Örona
Första konsert: Nordman!

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Cider
Sista bilfärd: Igår.
Sista filmen du såg: Den nyaste Astrix & Obelix. Haha, den måste man bara se :)
Sista bubbelbadet: Igååår :)
Sista spelade cd: Hms, jadu. Men Sum 41 tror jag :)
Sista gången du grät: Ehh, nån dag sedan.
Sista måltiden: Körv och makaroner! :D

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nejnej!
Blivit arresterad? Självklart inte!
Blivit kär vid första ögonkastet? Japp, det har jag!
Varit på tv? Yepp, ett x antal gånger faktiskt. Men det är inte lätt att vara känd alla gånger ;)
Fått ditt hjärta krossat? Jajamensan!
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja, fjortistider nivet!
Haft ett one night stand? Nä..
bus ringt till nån? Haha, vem har inte? ;)

Sju saker du har på dig:
1. Mjukisbyxor
2. Ful, gul t-shirt
3.Mjukiströja. Eller vad de nu heter :P
4. Strumpor
5. Raggsockor
6. Trosor
7. Ehh, typ hår kanske ;)
En person du kan berätta allt för:
1. Anna
Det räcker bra för mig de :)

Tre val:
Svart eller vit?Spillerill!
Sommar eller vinter? SOMMAR!!!!
Choklad eller chips? Chips!

Två saker att göra innan du dör.
1. Resa runt hela världen!
2. Säga upp mig från Donken.
Det finns jätte mycket mer och vettigare saker än de här. Men jag har ingen fantasi på g.

En sak du ångrar:
1. Om man ångrar någonting så är de ju inte direkt så att man vill gå och berätta de för alla ju.

Snabb fakta
Namn: Martina Alice Linnea Norberg Hägg
Smeknamn: Marre, Masse, Massemarsipan, Marsipangrisen, Struten, Merrdad, Ia, lisan kan göras lååång!
Ålder: 17, 18 om endast 2 månader! :D
Längd: 170
Vikt: Haha, ja du tror!
Skostorlek: 35/36
Hårfärg: Blond typ.
Ögonfärg: Blå står de i passet med de vet jag inte om jag kan hålla med om ;)
Favoritfilm: Helt klart Lejonkungen!
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Oj, det beror ju helt på! Men ibland 2000 ibland 100
Hur många skor har du: 20 stycken kanske ;)
TV-program: Jadu, typ vänner, Simpson, Scrubs och såndära! :)
Drömutseende: Tyra kanske, hon är het!
Fulaste plagg i din garderob: Typ allt!
Snyggaste plagg i din garderob: Typ inget. Ahhhh, jag måste shoppa! Men de är iaf julafton snart så. OM EN VECKA! OMG!
Favorittidning: Ehh, Kalle :)
Länder du varit i: Sverige, Danmark, Norge, Spanien, Gran Canaria samma ställe, samma hotell 10 år i rad!
Länder du vill till: ÖVERALLT! Men Kina och Japan skulle vara jävligt coolt.
Favoritplats i hela världen: Där de är varmt och mysigt! :)
Favorithändelse i hela ditt liv: Det måste var den 27;de februari 1989! ;D
Husdjur: Bara 2 vaffsar nu. :) Men dom är så sööööta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback