McDonald's

Det är sånna här kvällar som jag verkligen älskar mitt jobb. När man jobbar med totalt oseriösa som bara flummar runt. Bla. Olle, Erika, Johan, Marklund, Josse , aa precis. Ni vet vilka jag menar va? ;)

Iaf, Jag och Olle var i kassan och Erika i Dt 2:an så det var vi i froten så att säga. (mycket donken snack, orkar inte översätta, ni får fantisera! :D) Eftersom Olle är ganska ny så gjorde han ganske mycket roligt. :) Ska hämta 16 öl, hämtar en hel platta o.s.v. Men iaf,
Kvällens bästa;
Olle hjälper Erika i Dt2:an.
Erika; - Kan du hämta en salladspåse?
Olle; - Vaddå? En Side Sallad?
Erika; - Nej, en SALLADSPÅSE!
Olle; - Jaaha, en såndär med öron!

Haha, jaru. Det var mycket roligare ikväll än vad jag trodde.

Olle; - Jag är ledig hela helgen.
Marre; - Määh, varför?
Olle; - Jag ska på kryssning..
Marre; - Fusk!
2 min senare.
Marre
; - Jahapp, vad ska göra i helgen då?
Olle; - Öö, på kryssning!

Och Johan, han kan man verkligen inte annat än att skratta åt. Jag kan ens skriva upp vad han säger, men allt är sjuk! :) Haha.
Ja, en toppen kväll på jobbet. Verkligen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback