Lusseblogg! =)

Ja, nu är det faktiskt Lucia. Och ingen snö, tragiskt faktiskt! Men ändå, jag sitter här i min ensamhet och har lussevaka med mig själv, fint sirru!
Funderar faktiskt att gå och sova nu och släpa mig upp till 7 och se lucian =) Det ska jag fan göra!! Äta lite lussekatter, dricka lite glögg och sitta innlindad i täcket och bara mys ensam i mörkret.. Ja, det ska jag!
Okeeej, nu var bara problem att jag måste ta mig upp. =/ Kanske ska ta och vara vaken hela natten ist, men nej. Ska ju och kolla på rättegång imån med Etiken, då kommer jag somna. :P Det löser sig, som alltid =)

Föresten har min mor skaffat mig ett abonemang, götta! :)
Byt nummer någon dag här i veckan, kanske t.o.m imån. Men vi får se. Det lär ju märkas när jag inte svara ;)


Hare gött. Godnatt? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback