Julhandbollen

Julhandbollen idag och jag känner mig misshandlad!

VI var snygga som få när vi varndrade ut på planen som Lucia, tärnor, tomtar och jag vet inte allt! :)
Marre stabilt bak i målet som Lucia, alla andra kutade som idioter fram och tillbaka på den dära jävla planen. Men jag stog där stabilt. Det är inte lätt att vara förkyld alla gånger! ;) Jag släppte fan in mer mål än vad jag räddade ;) Oh fy tasan vad alla skjuter hååårt. Helt galet, men MarNygs var nog ändå det värsta faktiskt ;)  Men fanimig, det var sköj!
Vi vann ju också priset för bästa utklädnad, inte fy skam inte :) Det kommer väl snygga bilder på bilddagboken nångång också, jag är ju lite seg på det där jag :P Men det finns faktiskt lite nya bilder, kika rondellhunden förfan! :) massemarsipan.bilddagboken.se

Förlåt, men just nu känns de ganska skönt att jag äter min jävla medicin och inte får dricka alkohol.. Men tro mig flickor. Jag lider verkligen med er! <3

Kommentarer
Postat av: karinbarin

WUÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄ!!!! (fast nu är hoppet uppe igen)

2006-12-19 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback