Jahapp!

Kanske ska ta och skriva några rader om hur julen var och sådär! Fast de finns igentligen inte så mycket att säga om den.. Den var, helt enkelt!
Fick pengar, godis, minneskort till telefonen, eeh, jag kommer fan inte ihåg. Lite olika smått och gått.. Du vet! ;)

Sen har jag väl jobbat, asmycket folk på den dära fucking mellandagsrean! Men nu ska jag bara jobba imån sen är jag ledig i typ en vecka om jag inte minns helt fel :) Och de känns faktiskt jäfflans skönt!

Nyår snart också, får väl hoppas på att detta nyår inte går i stöpet som de brukar göra... ;) haha! Nyår är ganska så överskattat igentligen! Meeen, vadddå? Nu är det som det är, och detta, detta ska bli det bästa nyåret! :)

Men nu ska jag gå och slänga mig i duschen. Är fetare än ett smörpaket, underbart! yaoyao!

Hare så bra, vi ses väl på donken! ;) moahaha. (Jag har blivit helt donken skadad!)

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback