Hej igen!

Är det 3:dje gången idag eller? :P

Iaf idag. Emelie och Anna dissade mig inte så dit begav jag mig! :) Dom var trevliga och vi har kommit fram till att jag typ målar snyggast av alla, jag ska bli konstnär! ;D

Sen när jag gick från Emelie så träffade jag en massa trevliga fulla ungdommar på stan, JAG VILL OCKSÅ NUUUU! Wuuuuäää! Men men, lika bra att jag inte riskerar något ingen med medicinen! fast jag vill. Men det är för sent nu och de är ju kanske lika bra de :) Elr? Jaaaa! :/

Sen iaf på bussen hem träffade jag Robin Halwar. Det var år sedan säkert. Han var det roligt att se, prata lite om livet i sisådär :) Men träffar folk för sällan!

Äh. du dissar jag bloggen och Italienska filmen imån, höhö! =) Yeppsi!

Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback