Grattis tack!

Okejokejokej. Alla tjat och rop. Nu är dom äntligen här. BILDERNA FRÅN MASSA SAKER! WEHEY!
massemarsipan.bilddagboken.se, ni vet! :)

Hade ett bra talk med Soepaj idag på bussen hem, kom inte fram till så mycket med det kändes mycket bra! :)

Kollade på Namibia filmen idag igen, shit va den är grym! Shit vad jag vill åka dit! :D Skulle ha skrivit min ansökan ikväll, men vafan! Börjat har jag, men njeee, måste tänka över de noga ! :) Typ.

Har kommit på att livet är värdelöst också. Vi ska lära oss massa, tjäna massa pengar, träffa massa folk, skaffa barn.... Till vilken nytta då? Jag kommer ju iaf att dö sen, vad har jag för nytta av de då?
Visst, jag gillar livet det gör jag. :) Jag får väl sluta tänka så mycker då och leva livet helt enkelt! :)


Usch, jag orkar inte skriva mer. Jag känner mig helt jätte degig och seg fast ändå jätte pigg och här en såndär jätte skum känsla i kroppen. Ja jag säger då de, dagens ungdom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback