GOD JUL!

Nu är det jul här i vårt hus.
julen den kommer haopptralalalaa.
Barnen i ring, dansa om kring,
dansa om krigen.
Granen står så grön och grann i stugan.
Granen står så grön och grann i stugan.
Nananannananaanananananaa!

Eller inte.

  • Det är ingen snö.
  • Det är plusgrader
  • Granen är asful och står mitt i vägen.
  • Det är ingen som vill dansa krigen den fula granen.
  • Det kommer ingen tomte iår.

Aaaah, jag kan komma på hur många saker som hellst!
Jaja, jag är jävligt neggo just nu. Men jag, jag vet inte. Jag har nått imot den bara. Det enda som är riktigt riktigt bra, det är maten! :) Och såklart. Alla pengar jag kommer få :) Höhö. Okej, pakten också! =) För jag vet ju vad som är i eftersom det är jag som har varit och köpt dom själv! :)

Men nu ska vi  ha julklappsutdelning med Malin och Daniel sen är det bara att vänta in mormor och kompaniet! Hare bra och god jul på er alla! :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback