(;

Livet går bra för mig nu. :) Det är riktigt riktigt skönt faktiskt.

Idag så började dagen med att jag försov mig, men det gör inget.
Åkte till skolan och åt mycket god mat. Hade sen tariksäkerhet som inte alls var lika kul, men iaf.
Sen utforskade jag och August skolan och sen tvingade jag med honom hem till Borlänge och hämta ut FaluFriFest biljetterna! :) Så nu har jag 250 snygga biljetter liggades på mitt rum. Gött! Råna mig inte ;) Höhö.
Sen gick jag och jobbade. Det var mycket folk ett tag men det var lungt. Fast, det var kanske inte min bästa dag på jobbet direkt. Spräckte nagelbandet på nån jävla femma, klämde fingret mellan typ 1000 brickor + att jag spillde grisvarm kaffe över hela mig typ, men det är lungt. Jag är inte bitter. ;)
Btw, igår blev jag fast anställd på Donken, Cooooolt vaa?! :D

Yeahyeah. Jag örkint skriva nå mer faktiskt! NÖPP!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback