Bf1a

Snackade med Karin från Bf klassen ikväll. Jag saknar dem. :) Jag ska gå dit och hälsa på någon dag snart! :) Karin och Jossan kanske ska med på Falufri festen också! :) SKÖJ! :)

Nattens låt; Mattafix - Big City Life.. Så himla mycket Bf över den. Speciellt Totte och Eskil.

Jag saknar alla, verkligen alla. Den klassen var nog den bästa jag varit med om när jag tänker efter.
Tänk om jag hade stannat hos er. Fy va kul :)
Men tänk endå vilka jag skulle ha missat att träffa på Falufri. Men endå..
Fan ångrar jag mig nu? Nej, det kan jag inte göra. Jag skulle inte klara av och sitta i en bänk i 3 år till och sen ville jag ju inte gå Bf, jag gjorde rätt. Ja. Men jag saknar dem. I do I do. <3

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback