Baaah!

Jag är trött, jag är seg, jag orkar inte.


Just nu är jag i det dära trött stadiet när man tänker aldelens för mycket. Och jag önskar att du var här.
Jag saknar dig. DIGDIGDIG, jag får verkligen inte tänka såhär. Eller? Varför skulle jag inte lixom? Men för att det inte är bra för mig själv såklart.

Jag fryser, jag önskar att du var här.
Att du höll dina varma armar runt mig och kramades hårt.
Att inget i världen kunde sära på oss, att vi var en.
Men nu är det inte så, för du vet allt.


Shit, nu börjar till och med bli poetisk.. Det barkar ur.

Har stor ångest om jag ska åka till skolan imån eller ej. Har bara mentorsträff, men vafan. Ska ju iaf upp till 7 och glo julkalendern hur som haver, så vi får bestämma oss då.

Men Crapöga är på bättringsvägen, Grattis jatack! Usch, äckel!

Idag jobbade jag 13-16 OCH 20-23!! Varför? För att jag var snäll och tog åt mig en tid till eftersom Johan behövde mer folk.

Ska vi ligga tätt intill
och drömma samma dröm?


Åååh, jag önskar jag hade samma känsla som idag när jag gick ner på stan för att ta bussen. Heeela vägen från kupolen till stan var det fullt med machaler (nej, jag vet inte hur det stavas, jag hoppas ni fattar ändå :)) Och så hörde man julmusiken och mycket folk nere från stan, man kände doften av ljus och jul och det va så himla mysigt. Det enda som fattades var faktiskt snön.. Jag hatar snö, men nu är det faktiskt december och då får det vara snö, eller det SKA vara snö. Men iaf :) Jag hann aldrig gå ner på stan ordentligt eftersom bussarna är omlagda, men det lilla jag såg räckte verkligen för att min julkänsla skulle vakna till liv på riktigt! (:



... Och det värsta är att du förstår mig så himla bra.



Ääääh, god natt med er nu muppar. Ses la nån dag om du har tur.

BAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback