all the same

Här sitter Marre. Anna och Kenny sitter ute i köke och snackar skit. Eller kanske något vettig, vad vet jag. Jag är   nb ol45ö.-----------------, det var fkaitkst Mysan som skre det dära. Och nu stårhon mitt framflör skärmen så jag har ingen anig om vad jag skriver :) Sötnos! :)
Iaf så tänkte jag skriva att jag inte där så jag vet inte vad dom pratar om :)

Eeeh, jag hade en del som jag skulle skriva, men Mysan fick mig helt att tappa tråden. Och vad gör väl det :) Klockan är halv 2 och ingen bryr sig om något! :) Sånt är livet.


Jaaa, jag vet. Bilddagboken ligger lite efter.. MEN jag kan glädja er med gottfolk att jag har iaf lakt in bilderna på datorn nu, som dom är starkt på g! :)


Har kommit på att jag ut och resa en hel jävla massa till våren.
Italien med skolan :)
Kanada med mig själv till fam. Rigtorp! :)
Turkiet/Bulgarien??? jag vte inte nå ja. Iaf med Elin Lina och anna och hela kompaniet! :)

Måste börja spara fickpengar eftersom resorna får jag betalda :) Italien, skolan. Kanada, mamma. Turkiet?? Farmor&Farfar :) Göötans! :)

Titt, de blev lite ändå :)

PUsoshejsis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback